Babies

Bebisar ploppar ut overallt just nu. Snart ar det bara jag kvar! Tur att man ar ung fortfarande. (i wish…) Och du saklart Robert, men du ar ju gammal sa det ar en annan historia..

September redan, herrgud vad tiden gar fort. Nasta vecka fyller bebisen i familjen 5 ar. Mamma och pappa bestamde sig idag for att komma hit da, det blir kul 🙂

Sitter och vantar pa min senaste flamma, Ruin som ska komma hit med filmer, vin och Ben and Jerrys! Sana killar gillar vi!

Ha en bra kvall, det ska jag ha 🙂

4 thoughts on “Babies

  1. Gudmor says:

    Pill lilla,, du, jess, micke och robban kommer alltid vara små i alla era föräldras ögon!!!!! Och en sak till,, du kan ju inte bara ändra dina sidor utan att säga till, tryckte fram sidan flera gånger och trodde att jag kommit fel, det är ju inte bra, fast det ser rätt proffsigt ut. kramis

  2. Robert says:

    Haha du är lika gammal så försök inte!!

  3. Mamma says:

    Lite gammal är du, men Robert är ju läldre:)!! Flera månader ju, haha!!

  4. Hej tjejen, du ar utmanad i min blogg! xx

Leave a Reply

