Mat mat mat..

Jag vet inte vad som hant med mig den senaste tiden. Jag har verkligen ingen aptit eller lust att ata.

De senaste veckorna har jag knappt lagat mat, jag har levt pa omelett och smorgasar typ. Och jag ater endast for att jag maste. Inte alls bra.

Nu ska jag iallafall laga kassler med loksas och potatis. Min favorit, sa det ska nog ga ner.

Verkar bli en lugn Lordag kvall for mig, skont det ocksa ibland.

One thought on “Mat mat mat..

  1. Gudmor says:

    Men stumpan du måste ju äta, snart kommer päronen och ta hand om dig, kanske du får tillbaka aptiten då kram

Leave a Reply

