Utmanad

Jag blev utmanad av Stina. En riktigt trevlig utmaning maste jag saga. Tack Stina🙂

Sahar ser reglerna ut:

1. Skriv ett blogginlagg med dina tre basta ‘klokord’.

2. Uppmana minst tre andra bloggare att gora samma sak.

3. Kommentera i din uppmanares blogg nar du ar klar

Mina tre basta klokord

1. Du duger som du ar.. I valdigt manga ar var jag otroligt osaker pa mig sjalv. Jag sag inte mitt eget varde. Det tar bade tid och arbete for att hitta sig sjalv, men nar du val gjort det, finns det inget viktigare.

2. Lev aldrig ditt liv f0r nagon annan an dig sjalv. Samma sak har. Jag levde mitt liv for att please other people. Jag har numer lart mig att satta mig sjalv forst.

3. Visa uppskattning! Lat familj, vanner, partner, kollegor, alla manniskor i din narhet som fortjanar det, kanna uppskattning. Gom aldrig dina kanslor, en dag kan det vara forsent att saga/visa hur vi kanner.. Ta vara pa dagen.

Jag utmanar:

1. Anna

2. Svenny

3. Lina

2 thoughts on “Utmanad

Leave a Reply

