Dalig somn

Idag var det meningen att jag skulle aka till Cheshunt och hamta Tia i skolan nar hon slutade 13:15. Det tar ett tag att aka dit sa jag hade stallt klockan pa 10.30. Som alltid nar jag ska stiga upp “tidigt” pa morgonen sover jag daligt. Sist jag kollade pa klockan var den nastan halv fem. Sen vaknade jag nastan en gang i timmen fram till klockan 10. Da hade Jess textat och sa att jag inte behovde hamta Tia. Sa det blev nagra timmars somn till, det behovdes verkligen.

Inatt nar jag var pa vag fran jobbet rakade jag ga in i ett trad haha. Jag gick och textade och sa var det ju morkt ute.. Jag blir inte ens forvanad langre.

Snart ska jag till jobbet, 2 dgr till sen ar jag ledig fyra dagar! Pa Fredag kommer mamma och pappa, pa Lordag ar det Tia’s bday party, pa Mandag firar vi Tias bday igen pa Build a bear i Westfield.

Nu ringde Jess och sa att Shanice har luftrorskatarr som vi misstankte. Stackaren😩 Hon missade skolstarten idag och doktorn sa att hon ska vara hemma till pa Mandag.

Naha, dags att borja rora pa mig.

Ha en bra kvall!

2 thoughts on “Dalig somn

  1. Robert says:

    Vi blir inte heller förvÄnade lÀngre!!

    Ps. Imorgon Ă„ker vi till Mallis😛 !!

Leave a Reply

