Jamie’s Italian

Idag har vi spenderat hela dagen i Westfield. Vi var dar ca 6 timmar och trots det var vi bara pa en vaning.. Det var forsta gangen jag var dar men det kommer bli fler ganger! Mat at vi pa Jamie Oliver’s restaurang, Jamie’s Italian. De flesta av oss at Carbonara som var valdigt gott men allra godast var Shanice’s Spaghetti Bolognese. Dessutom sag vi en kandis pa vag in pa restaurangen,  Gennaro Contaldo, Jamie’s mentor lamnade precis stallet nar vi skulle ga in.  Tia verkar ha haft en bra dag, det ar huvudsaken! Nar vi gick fran restaurangen sa hon att hon vill spendera varje fodelsedag dar, det maste ju vara ett bra tecken 😉

Shanice kollar vad som finns pa barnmenyn, valdigt originell sadan.

Underbart gott brod till forratt. Har ingen bild pa oliverna, men de var de godaste jag nagonsin atit.. Yum!

Maten. Min var vattnig av nagon anledning.. God anda men de andras var battre.

Nu ar jag hemma, back to work tomorrow.

5 thoughts on “Jamie’s Italian

  1. Mamma says:

    Guuuuuuuu va gott det var!!! Och trevlig dag, och Tia var ju jättenöjd:)!

  2. Svenny says:

    Hej! Va otrevligt att jag inte har svarat. Klart att Jenny och Penny ska traffas och dricka billigt vin. How about nan dag i half term?

  3. Gudmor says:

    Och ja, Thomas och jag skulle gärna ha varit med,, men ni går kanske dit fler gånger 🙂 kram

Leave a Reply

