A bit of everything

Nar vi var i Westfield kopte pappa dessa fina muggar till mig pa Whittard of Chelsea. De ar saaa goda att dricka kaffe ur🙂 Fast inte sa smart att sitta med en kaffe vid den har tiden. Oh well..

Jag har varit jatteglad idag av nagon konstig anledning. Alltsa, jag menar att jag har varit glad utan nagon speciell anledning. Innan jobbet stadade jag och fargade haret. Den enda harfargen som faktiskt ar bra till mitt har ar Boots egna. Sist anvande jag nagon annan som inte ens fargade utvaxten ordentligt. Men idag anvande jag den ratta.

Nu ar klockan snart halv 3 sa jag ska stanga av datorn och kolla klart pa Monster in law som jag borjade kolla pa igar natt.

Oohhh, lyssna pa denna laten. Min favorit just nu!

Leave a Reply

