Well well well..

Nu har Ruin gatt hem. Vi hade en riktigt trevlig kvall med manga intressanta diskussioner och sa kollade vi pa film tills han somnade och snarkade i mitt ora sa jag fick hoja volymen pa tv’n…🙂

Annu en gang maste jag saga, det har kanns riktigt bra. Vi far se hur det gar…😉 Han ar 3 a yngre an mig dock. But age ain’t nothing but a number ey? Han ar faktiskt mer mogen an manga jag kanner som ar mycket aldre an honom.

Nu ska jag gora pizza. Calzone narmare bestamt. Aldrig gjort sa vi far se hur det gar!

4 thoughts on “Well well well..

  1. Killar dor ju i regel fore tjejer sa det dar med aldern kan vara en bra sak!😉

  2. Robert says:

    Urin heter han väl kom vi ju överrens om!! =)

Leave a Reply

