Can’t figure him out..

Det ar alltid lika svart, nar man inte vet vart man star.. Jag hatar den har biten av ett “forhallande” eller vad det nu ska kallas. Nar man var yngre var det sa mycket lattare “far jag chansen pa dig” och sa var det klart.. Men nu nar man ar 27 (yep yep still 27 hehe Robert och Lina) sa hur gar man till vaga? Att han hor av sig varje kvall med sma hintar borde vara tillrackligt men det ar inte det. Att ha traffats 3 ggr ar inte tillrackligt for att saga mer an att vi trivs med varandra. Samtidigt sa sitter han hemma och laser om det svenska valet och mailar mig bilder pa Abba for att jag ska kanna mig hemma haha.. Jag lever dessutom in the past och har blivit sarad, vilket gor mig annu mer fragile. Det ar synd att han ska behova lida for mina tidigare erfarenheter men tyvarr kan jag inte oppna mig mer an jag redan gjort. Det tar tid. Som jag sagt 138747646 ggr tidigare, det ar tidigt men det kanns bra!

Pa tal om tidigare erfarenheter sa har jag ikvall fatt reda pa saker om Obi som fatt mig angra oerhort mycket den tiden jag hade med han. Och jag forstar fortfarande inte hur en manniska kan spela sa mycket! Annu varre nu nar jag vet mer av sanningen. Usch! Tur att det inte gick langre iallafall!

Oh well.. Deep in thoughts som ni marker ikvall. Dags att sova lite🙂

Tack for att ni laser och framforallt ni som kommenterar, det gor det lite roligare att fortsatta blogga. Aven i hard times🙂 Ni ar valdigt uppskattade, framfor allt mina biggest fans, Mamma, Lina, Gudmor, Robert och Stina🙂

6 thoughts on “Can’t figure him out..

  1. Lina says:

    Men usch va jobbigt att fått reda på saker efteråt. Men du vet, det är inte ditt fel om han inte är som han ska!
    Bra att du slapp honom!
    Och det här med tidigare erfarenheter, några klokord som jag verkligen försöker leva efter!
    Se inte bakåt, se framåt!!
    Det är verkligen lätt egentligen!
    Ge det en chans tycker jag!

  2. Tina says:

    Hej

    Vilken tur att du blev av med den skitstöveln. Det är tråkigt att en människa kan förstöra för dig. Men vad hade han gjort egentligen? Hur som helst, du kommer att våga att lita på en man igen, med den rätta mannen. Jag hoppas att den nya är den rätta för dig. Han ser jättegullig ut. Lycka till och våga och vinn!

    Kram

  3. Robert says:

    Men det är ju rätt roligt också när man inte vet riktigt vart man har varandra! =)

Leave a Reply

