God Morgon!

Jag har varit vaken en stund, stallde klockan igen. Det ar bast sa annars vet jag inte hur lange jag skulle sova. Min dag borjade med en massa underbar musik av Jah Cure och en stor kopp kaffe. Underbart. Vilket vader det ar idag. Kanns nastan som sommar. Men tydligen ar det sista dagen det ska vara varmt.

Har letat lite klader till min bday. Jag ska ha mina boots som jag inte haft pa mig pa lange nu. Sa jag hade tankt mig nagon enkel tunika eller klanning och sen pimpa upp med smycken. Jess tycker jag ska ha den har:

Bild lanad fran New Look.

Ganska enkel men anda lite extra med det glittriga trycket. Och lagom langd tror jag. Eftersom stovlarna ar sa langa maste jag ha nagon kort klanning sa den kanns ganska bra tror jag. Vad tycker ni?

4 thoughts on “God Morgon!

  1. Jattefin! Jag tycker den var alldels lagom!

  2. Mamma says:

    Allt klär en skönhet:)! Den ser jättefin ut!!!

  3. Gudmor says:

    Den klänningen vill jag ha,, skitfin och jag tror nog den blir lika fin på dig kram

Leave a Reply

