Risigt har

Sen jag permanentade mig for ett ar sen har mitt har blivit riktigt daligt. Om jag inte plattar det ser det rent ut sagt for j*vligt ut. Det sliter ju dessutom pa haret och att jag fargar det gor det annu varre. En ond cirkel.

Sa har ser det ut innan jag gjort nagot med det :

Sa kan man ju inte ga ut.. Det ar verkligen forstort.

Nu ar det plattat, da ser det ut sa har:

Lite svart att se kanske men det ser iallafall fint och blankt ut. Men jag vet inte vad jag ska gora. Inpackningar funkar inte alls. Undrar om det blir battre med tiden eller kommer det bara bli varrre?

7 thoughts on “Risigt har

  1. Mitt tips ar nog en rejal klippning! Kanske inte sa roligt om man vill ha langden, men samtidigt sa vaxer har snabbt… Och jag brukar aven tanka att man hellre har lite kortare fint har an langt slitet.

    Mitt hetaste tips i ovrigt ar nog Redkens All Soft Heavy Cream, I think it works wonders!

    Frisoren bor nog veta annars, fast ska jag vara helt arlig sa tycker jag du har valdigt fint har 🙂

    • Jag klippte mig for ca en manad sen. Da tog hon nog ca 5 cm minst. Kanske kravs mer helt enkelt.. Jag ska testa All soft heavy cream, tack for tipset. Allt ar ju vart ett forsok 🙂
      Tack sa mycket. Jag tycker ocksa det ar ganska fint, sa lange det ar plattat haha.

  2. Svenny says:

    Investera i ett salon brand shampoo och conditioner. Det basta jag nagonsing gjort, speciellt nar jag hade morkt har – behovde inte farga det lika ofta som nar jag anvande vanliga shampoon.

  3. Lina says:

    Va jag har förstått så blir håret riktigt dåligt efter permanent. Det är likadant med mitt hår efter dreadsen. Det har aldrig blivit detsamma!

  4. Svenny says:

    Ett marke som jag anvant mycket ar KMS – det ar bra! Hoppas det blir bra!

Leave a Reply

