Better than expected

Nu har jag pratat med chefen. Jag var ganska saker pa att han skulle be mig jobba 6am to 6pm pa 4 days on 4 days off. Men sa var det inte. Nu har vi bestamt att jag ska gora 2pm to 1am Mandag till Torsdag. Det betyder att jag kommer ha alla helger ledigt. Skont! Och da behover jag inte ta ledigt nasta helg, perfekt! Ganska langa dagar men det far jag ta🙂

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen laga lite falukorv och potatismos!

One thought on “Better than expected

  1. Gudmor says:

    Va skönt att det gick bra och duuuuuuuuuuuu guuuuuuuuuuuuu va gott med falukorv och pot,mos kraaaaaaaaaaaam

Leave a Reply

