Mitt i natten

Och alla ligger val och sover forutom jag🙂

Chefen ringde innan pa jobbet for att prata med mig. Jag var saker pa att jag skulle fa en utskallning eftersom jag hade glomt bort motet. Jag sa som det var och han sa bara, don’t worry, it’s ok. Men sa bad han mig ringa imorgon nar jag vaknat for han behover prata med mig.. Han horde nog att jag blev lite fundersam for han sa att jag har inte gjort nagot fel, det ar inget jag behover oroa mig for. Sa efter att ha diskuterat det med kollegor har jag en kansla av att han kommer andra mitt skift. Och inte till ett battre skift.. Hmm, vi far se imorgon.

Nu ska jag krypa ner i sangen och se om det finns nagot att se pa TV.

Godnatt!

3 thoughts on “Mitt i natten

  1. Lina says:

    Lycka till med det Pernilla. Hoppas det blir bättre!

  2. Gudmor says:

    Ja, jag håller med lina och kram på dig

Leave a Reply

