Inget for kansliga..

Usch vad jag har matt daligt idag. Nagon slags bug har attackerat mig och jag spenderade nagra timmar pa toaletten fran klockan 5 i morse. Nar jag val madde lite battre var jag helt slut i hela kroppen och sov till klockan halv 4.

Nu mar jag battre men ar fortfarande seg. Tank att nagra timmar kan sla ut en sa.. Dricker en kopp te och ater lite brod som Jeni har bakat. Tack for det Jeni🙂

Aterkommer lite senare. Hoppas ni haft en battre Sondag an mig!

One thought on “Inget for kansliga..

  1. Lina says:

    Hoppas du mår bättre nu min vän!

Leave a Reply

