Kylan har kommit

Ja nu har det verkligen blivit kallt! Jag sov med nattlinne, pyjamasbyxor, strumpor och en stor hoodie. Det blir sa himla kallt hos mig. Annu mer nu nar jag flyttat sangen till fonstret.

Ar seg idag. Men ett pass kvar, sen 3 dgr ledigt🙂 Eftersom att det ar min bday imorgon har jag fatt onska mat och tarta av min alskade syster. Mmmm vad gott det ska bli! Tacos och pinocchio tarta. Jag har varit sugen pa tacos hur lange som helst nu men det ar ju inget man ater sjalv precis. Hon ar snall den dar systern❤

Nu ar det dags att borja gora mig redo for jobbet.

Ha en bra dag!

Leave a Reply

