Jealousy and lies

Igar kvall fick jag ett text av Aike dar han fragade om jag hade ringt till Obi i helgen. (Aike ar ju Obis kompis som jag tror jag namnt tidigare) Nej det gjorde jag verkligen inte sa jag. Det borde han veta som var med mig mesta delen av helgen.. Iallafall sa hade dom tva traffats igar och Obi hade borjat tjabba med honom och sagt att jag hade ringt honom och skrikit pa honom och sagt en massa saker som Aike skulle ha sagt till mig. Visst har han det, men det betyder inte att ja skulle ringa Obi och saga nagot om det. Jag har verkligen inget att saga till honom langre. Jag ringde till han for nan manad sen och det vet Aike om. Det hade blivit tjabb mellan dom och tydligen var det nara att dom borjade slass…  Aike tror det handlar om svartsjuka. Obi har sett en massa bilder pa FB fran min bday dar Aike var med och han vet om att vi pratar dagligen.. Men han verkar glomma en sak: det var HAN som dumpade MIG, inte tvartom… Jag forstar inte vad han haller pa med? Jag var riktigt nara att ringa han igar och skalla ut han pa riktigt men jag hindrade mig. Han betyder inget for mig langre, de tva ar kompisar, det ar upp till dem vad de vill gora.. Fortfarande har jag svart att smalta den har personen jag har markt att Obi ar. Jag trodde verkligen battre om honom.

Nog om det.. Nu har jag en gronsakssoppa kokandes pa spisen, riktig mat for en gangs skull 🙂 Ska hoppa in i duschen och borja gora mig redo for jobbet.

2 thoughts on “Jealousy and lies

  1. Mamma says:

    Bra att du valde att inte lägga energi på nån som inget betyder och inte är värd din dyrbara uppmärksamhet!! Ha en bra dag!! Riktig middag låter bra!!! Kramar!!

  2. Lina says:

    Han är ju bara dum han. Bra att du inte ringde!!! Power to U =)

Leave a Reply

