Turgumman i farten…

Jag har ju berattat att min kara syster vinner en massa saker jamt. Mest biljetter till olika konserter. Den senaste ar ju som sagt till Joe och Keith Sweat som vi ska se pa Tisdag. Igar hade dom ringt henne fran Choice FM och sagt att hon har inte bara vunnit biljetter utan vi ska aven fa traffa dom🙂 Nan slags meet and greet tickets alltsa. Det ar STORT for mig. Ni som kanner mig vet hur lange jag lyssnat pa bada artisterna och jag ALSKAR deras musik! Sa nu vantar vi pa att en promoter ska ringa och beratta mer… Kameran ska med, inga taskiga iphone bilder den har gangen haha. Exciting!

Annars flyter det pa. Torsdag idag, vilket innebar att min helg borjar ikvall. Det ar mycket tankar i min lilla hjarna, mycket som hander och jag vet inte riktigt vart jag star och vad jag vill. Time will tell..

Nu ska jag platta haret och sen komma pa nagot att ata.

Ha en bra dag!

3 thoughts on “Turgumman i farten…

  1. Lina says:

    Va kul för dig Pernilla =)

  2. Mamma says:

    Vilken tur du har som är syster till en “turgumma”:)!!

Leave a Reply

