The full story

Ja ni kanske redan gissat att det ar Aike jag numera kallar min pojkvan.. Vi har ju traffats ett tag nu och igar bestamde vi oss for att satsa pa det. Det har varit en massa issues, bland annat att han ar Obi’s kompis vilket gjort mig valdigt fundersam och inte alls vetat vad jag vill. Han var arg pa mig for jag dumpade honom for att vara med Obi. (vilket han saklart inte visste da…) Dessutom var han involved med en tjej nar vi borjade traffas. Vi har bada varit helt arliga mot varandra sen forsta dagen sa vi vet exakt vart vi star och det kanns riktigt skont. Det kanns bra det har. Vi har alltid haft nagot speciellt men det har aldrig varit ratt tillfalle for oss.. Forrans nu. Vi ar valdigt lika han och jag och vi har OTROLIGT roligt ihop. Det ska nog bli bra det har🙂

Ikvall ar en lugn kvall for mig. Jess och Nico skulle ut men jag orkade verkligen inte. Jag ar helt slut idag. Ska snart ata italienska kottbullar i tomatsas som kokat laaaaange nu. Yum!

Hoppas ni haft en bra helg so far!

3 thoughts on “The full story

  1. Jag blir sa glad for din skull nar jag laser det har :’) Ni ar verkligen jattefina tillsammans, all lycka for framtiden! xx

  2. Lina says:

    Äntligen=) yeyyy för dig min vän!

Leave a Reply

