Lite konstigt..

Ja att ga fran att vara kompisar (lite mer kanske men aldrig nagot seriost) ar minst sagt konstigt. Allt ar sa nytt och spannande pa nagot satt🙂 En av anledningarna att jag kanner som jag gor for honom ar helt klart hans humor. Vi har verkligen kul ihop och det ar skratt mest hela tiden. Ar vi inte tillsammans sa textar vi fram och tillbaka HELA dagarna och sa har det varit i ett par veckor nu. Det kanns som att jag kanner han sa val redan trots att det ar sa nytt. Det ar val en bra sak iofs. Hmm.. Det ar spannande det har och jag kanner mig glad och lycklig. Det kanns bra helt enkelt!

Flumbild…

 

3 thoughts on “Lite konstigt..

  1. Mamma says:

    Kul för dej! Det är ju allt vi vill, att du ska vara lycklig!!!! Kram!!

  2. Robert says:

    Precis, vi vill att du är lycklig OCH bjuder på öl då och då!😀

Leave a Reply

