Slut pa helg

Nu har boyfriend (inte vant mig vid det riktigt an…😉 ) gatt hem. Vi har haft en jattebra dag. En promenad i det fina vadret hann vi ocksa med. Och sa video-chattade vi med hans kompis i Nigeria. Jag fick godkant woohoo😉

Jag hann aven med ett telefonsamtal med varldens basta mamma❤ Min hjarna ar nog lite efter for jag var saker pa att hon var sjukskriven denna veckan men det var visst forra.. Inte latt att hanga med i svangarna.

Det blir bara tre dagar pa jobbet denna veckan da jag har tagit ledigt for konserten pa Tisdag, and I CAN’T WAIT!

 

Leave a Reply

