TONIGHT!

Yes yes, ikvall smaller det🙂 Promotern textade Jess igar och vi ska traffa dem efter konserten.. I’m sooooo excited! Tank om jag blir stum nar jag star dar haha. Sitter och lyssnar pa deras musik just nu, to get me in the mood. Funderar pa vad jag ska ha pa mig, hur jag ska ha haret och vilka smycken jag ska ha. Det ar inte latt det har.

Pa tal om helt annat vill jag verkligen testa Isadoras nya Graffiti Nails. Jag tycker det ser jattefint ut och far nog kopa en av fargerna i helgen.

Jag kanner mig lite krasslig idag, sakert Aike som smittat mig. Synd for jag skulle traffat Jeni och Adenife pa formiddagen. Men vi kanske kan ses pa Fredag istallet.

Aterkommer nar jag bestamt outfit🙂

5 thoughts on “TONIGHT!

  1. Lina says:

    Jag tycker du ska ha svart klÀnning, tuperat, stort hÄr i en knut pÄ huvud, stora örhÀngen och ett leende pÄ lÀpparna!!
    Och om du blir stum kan du ju alltid sÀga hur bra du tycker dom Àr =)

  2. Robert says:

    Har Jess vunnit dessa biljetter ocksÄ? Med hennes tur borde hon ju vara lottomiljonÀr snart!!

  3. Lina says:

    Jag fick för mig att du hade lÄngt hÄr. Tupera, tupera och sÀtt upp det i en fin knut. Fast annars tror jag du Àr superfin i utslÀppt ocksÄ!!

Leave a Reply

