Oh what a night

Oj vilken kvall. Konserten var JATTEBRA! Nastan alla mina favoriter spelades. Joe spelade inte sa lange dock, det var synd. Efter konsert motte vi upp kvinnan som skulle ta oss backstage. Det var “bara” Joe vi skulle traffa men nar vi stod utanfor hans rum kom Keith ut darifran. Han var nog bade hog och full men jag blev anda helt chockad och lyckades klamma ut ett glatt “Hello”.

I had to.. Hahah

Sen fick vi ga in i rummet. Dar stod det typ 7 killar och jag kollade fram och tillbaka for att se vem av dom som var Joe. Ingen av dom var det haha. Sen kom Joe fram. Jess gick fram forst och kramade han och tog en bild.

Sen var det min tur. Jag var helt skakig. Kramade och pussade pa kinden, tog en bild. Sen fragade han vad jag heter. Sa mitt namn och sa fragade han om jag och Jess kanner varandra och vi svarade att vi ar systrar. Sen sa han nat mer som jag inte kommer ihag.. Jag var i nagot konstigt starstruck tillstand haha. Helt otroligt att sta face to face med honom.

Och sa var jag tvungen att ta en paparazzi bild pa honom innan vi gick🙂

Ahhh tack min alskade syster for att jag fick bli din date🙂

Nu ska jag ata nat, ar jattehungrig och sen sova. Och dromma om Joe……😉

 

2 thoughts on “Oh what a night

  1. Lina says:

    Haha, va bra Pernilla att ni hade kul!

  2. Browny J says:

    WOW!!!!!!!!!!!! fan va COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLT!!!!!!!!!!!!!!!! =D

Leave a Reply

