Thanks o2?

Forra helgen pratade jag med o2 i telefon och fragade da nar min upgrade var due. Tjejen jag pratade med sa att den var due nu. Jag blev jatteglad och laste pa om iPhone 4 och bestamde att det skulle bli den. Akte ivag till Wood Green for att mota Jess och barnen dar och aven ga till o2 affaren dar. Tog mig 2 timmar dit for trafik, sa vi gick direkt till o2. Telefonen var slut dar men den skulle finnas i Brent Cross som har oppet till 20.00. Sa vi skulle aka och ata och sen skulle jag ta bussen till Brent Cross efter det. Vi blev fast i trafik sa jag hoppade ur bilen och Jess vande. Efter manga om och men (diversions sa bussen stannade inte nagonstans, gick fram och tillbaka pa A406) kom jag till Brent Cross vid ca 19.00. Gick till o2 affaren och satte mig ned med en sales person. Sa att min upgrade var due bla bla bla. Han gar in pa mitt konto, och sager sedan att Nej, din upgrade ar inte due forrans Mars nasta ar. Jaha sa jag men nagon sa ju det i telefonen idag. Ringde till o2 igen och dom confirmed det. Jag var INTE glad, hade ju akt runt hela dagen for att fa tag pa den j*avla telefonen..  Idag kom det tva sma sota paket pa posten, fran o2. Sammantraffande?

PS Chokladen var god iallafall 🙂

3 thoughts on “Thanks o2?

  1. Ces says:

    Tydligen skickar dom chocklad till en hel del kunder just nu, men jag har inte fått nån 😦

  2. Gudmor says:

    Hahaha det är första gången du skriver engelska på svenska ,, jag fattade inte ett dugg vad du menade puss o kram

Leave a Reply

