Dreams

Inatt dromde jag om Ghana IGEN. Denna gangen var hela familjen Svensson + familjen Wahlqvist dar. Vi var i Accra i drommen och jag kopte en hund som liknade Nala. Sen akte vi till Kumasi for vi skulle halsa pa exets familj.  Men da vaknade jag.. Jag forstar inte varfor jag ar sa obsessed av Ghana, efter alla dessa ar.  Jag maste aka dit….

Nog om det. Mandag igen. Jag vaknade innan vackarklockan ringde idag, inte illa. Helgen spenderades hemma.Aike var har fran Lordag eftermiddag till igar kvall. Kanner mig fortfarande inte helt 100 men helt klart battre an forra veckan.

Har forsokt ringa min kara mamma nu men antar att hon jobbar. Hall tummarna for henne imorgon ar ni sota, hon ska opereras da❤

Nu blir det en dusch sen hitta nat att ata.

Hoppas ni haft en bra helg!

 

2 thoughts on “Dreams

  1. Robert says:

    Vi håller såklart alla tummar vi kan!

  2. Gudmor says:

    Vi håller oxå klart allt vi kan,, pratade precis med lilla lola hon verkade vid gott mod… och du Ghana låter rätt spännande😉 kram

Leave a Reply

