KALLLLTTTT!

Nu har vinterjackan akt fram. Var ute nu nar jag vaknade for att handla lite saker och usch vad kallt det var! Tvattar lite och ska stada lite med tror jag innan jobbet.

Mamma opererades ju igar. Det hade gatt bra. De hade tagit bort aggstock, aggledare och bolden saklart. Det verkar som att hon far aka hem fran sjukhuset pa Fredag. Skont det for jag vet hur hon hatar att vara pa sjukhus. Fem veckors sjukskrivning blev det sa om vi har tur kommer hon en vanda till London🙂

Pa tal om London sa fick jag text av min kara lillebror igar som vill komma hit och halsa pa med Rickard. De har tankt komma i December och det ska bli saaaaa kul🙂 Vi hinner nog med nagra ol under den helgen haha. Jag och Micke ar festprissarna i familjen. Hoppas jag fortfarande kan hanga med i hans takt, han ar ju nagra ar yngre😉 Det ar tur att vi inte ar lika gamla som Robert och Jess iallafall!

Naha, det ar bast att satta igang sa jag far nat gjort innan jobbet! Ha en bra dag!

 

2 thoughts on “KALLLLTTTT!

  1. Robert says:

    Riktigt skönt att det gick bra!
    Och du, du är minst lika gammal!!😛

  2. Lina says:

    Va bra att det gick bra =) Tänker på er!

Leave a Reply

