Penny goes smart

Jag jobbar ju lite awkward hours, 14.00-01.oo och jag har som sagt lite problem med hur jag ater nar jag jobbar sahar. Tidigare har jag forsokt ata ett lagat mal innan jobbet (det hande inte sa ofta, blev mest omelett och smorgas typ) och sedan en smorgas pa jobbet nagon gang under kvallen, men i helgen fick jag en snilleblixt. Jag kan ju ta med mig lagad mat till jobbet istallet och ata normal frukost hemma innan jag gar till jobbet. Sa mycket battre da jag har svart att ata de forsta timmarna nar jag precis vaknat, speciellt riktig mat. Det tog mig bara typ 2 manader att komma pa det. Kanner mig lagom smart haha. Jag i ett notskal…

Har ar annu en bild pa haret. Jag borjar vanja mig nu och tycker nog det ar ganska fint. Det blir annu battre nar jag lart mig hantera luggen lite battre🙂

4 thoughts on “Penny goes smart

  1. Mamma says:

    Mmmmm, fattar du nu varför jag kallar dej “trögebarn”:)!!!

  2. Veronica says:

    hehehe…det kommer att bli tusen gĂ„nger bĂ€ttre tror jag;)

  3. Gudmor says:

    Hahahaha nÀr jag lÀste det sÄ tÀnkte jag direkt. Nollan har fÄtt en idé!!!!!

Leave a Reply

