Yesss

Och sa var det Fredag igen🙂 Jag tog en rejal sovmorgon idag, sov till klockan 14. Skont och valbehovligt. Borjade genast stada nar jag vaknade. Tvatta ocksa. Skont att ha det gjort. Skrubbade duschen med bleach. Fargade haret och ogonbrynen, antligen. Nu ater jag frukost, klockan halv sex pa kvallen. Pytt i panna blev det. Yum!

Vantar pa Aike som kommer om en stund.Han kom hit i Mandags natt nar jag hade slutat jobbet och stannade till i Onsdags nar jag gick till jobbet. Men han blev VALDIGT uttrakad nar jag var pa jobbet haha. Textade mig typ var 5e minut. Jag rakade glomma lamna nyckeln sa han kande sig som en prisoner sa han lol.

Ha en underbar Fredag, det tanker jag ha!

Leave a Reply

