Hahahah…

Jag har en bekant som van pa facebook. Idag ar det hans fodelsedag. Och for att vara saker pa att ingen missar det, postar han foljande status ca en gang i timmen:

“my wall is open today as its my birthday.for all those who would like to wish me happy birthday,you can do so on my wall.have a lovely days and thanks for the birthday comment in advance if you do comment”

Pinsamt..Kan inte lata bli att skratta. Och nej, han far inget grattis av mig haha.

Helgen har gatt alldeles for fort som vanligt. Hade en jattebra fredag och lordag med min fina Aike. Vi var ute och letade fireworks igar men vi hittade inga. Som vanligt med han sa skrattar vi mest hela tiden. Det kanns som att vi kant varandra i manga manga ar. Vill inte jinxa nagot igen sa nu haller jag tyst haha. Men, jag ar lycklig. Mycket lycklig❤

 

 

3 thoughts on “Hahahah…

  1. Lina says:

    Men va kul att höra =)

  2. Gudmor says:

    Härligt att du är så lycklig❤

  3. Gudmor says:

    Hahahah det blev❤ men du vet ju vad jag menar🙂 kramis

Leave a Reply

