Dag 02 – Min första kärlek

Min forsta rikiga karlek heter Said. Vi var kompisar ett bra tag innan vi blev tillsammans. Vi traffades pa BG dar jag, Lina och Frida hangde varje dag. Jag var 14 och han var 20 om jag inte minns helt fel. Han hade korkort och bil vilket jag tyckte var valdigt bra. Han kommer fran Somalia och hade varldens underbaraste familj. Vi var i Stockholm nagra ggr och halsade pa hans ena bror. Valdigt spannande tyckte jag da. Det basta jag visste da var att aka hem till hans familj pa Teleborg och ata somalisk mat. Mmmmm, saknar det fortfarande. Vi spenderade all tid tillsammans. Han bodde mer eller mindre hos mig och mina foraldrar. Han var valdigt nara hela min familj och slakt, alla alskade honom. Vi var tillsammans i drygt tre ar och det var han som gjorde slut.

Finns inte sa mycket mer att saga om min forsta karlek haha.

One thought on “Dag 02 – Min första kärlek

  1. Hhahahahahah nog minns vi Said hahahaha Visste inte att det var Bilen som lockade mest när du var 14 hahahaha skit kul att läsa din blogg var ett tag sen men nu ska jag hänga med igen…Älskar dig som faaaaan och finns alltid för dig…Du har ett hem i mitt hem Glöm aldrig det:)

Leave a Reply

