Dag 03 – Mina föräldrar

Da jag hoppade over att blogga igar sa tar jag dag 2 och 3 idag istallet.

Mina foraldrar…

Mamma Carola.

Min mamma ar anledningen till att jag laste till underskoterska. Jag gick i hennes fotspar. Fast min mamma ar nog varldens basta underskoterska. Jag tror alla som jobbar med henne ser upp till henne. Valdigt duktig pa det hon gor! Varldens basta mamma ar hon ju saklart ocksa😉 Mamma ar den yngsta i en syskonskara pa 12 sa vi har valdigt stor slakt pa mammas sida.

Pappa Pelle

Har ser ni kokschefen pa Statt i Vaxjo. Han ar ocksa valdigt bra pa det han gor saklart. Lagar valdigt god mat🙂 Det ar skillnad mot nar Jess och jag var sma och pappa var hemma med oss, da kunde han knappt steka agg haha. Jag kommer ihag hur han brukade kamma vart har bakat, nastan som en killfrisyr. Jag tror han saknade att ha iallafall en son. Tur att han har Robert och Micke🙂 Det sags aven att det ar fran far min jag har arvt min klantiga sida..

 

Jag har tur som har sa fina foraldrar. De domer aldrig nagon och de har alltid funnits dar for mig och Jess, men aven vara kompisar och partners. Ni ar bra ni❤

2 thoughts on “Dag 03 – Mina föräldrar

  1. Mamma says:

    Man får niga o tacka för alla fina ord!!!! Kram!!!

  2. DeVero says:

    Så fin somrig bild på Carola! Håller med om det du skrev om henne ;P!!
    Fin post!!

Leave a Reply

