Time to drop the bomb..

Kara lasare. Nu kommer jag beratta nagot for er som jag sjalv inte trodde jag skulle hora mig sjalv saga pa VALDIGT lange..

Jag ska bli sambo!

Jaaa.. Efter att jag och Aike har skamtat om det ett tag och efter att ha saknat varandra alldeles for mycket sa bestamde vi oss for att han ska flytta in hos mig. Det ar ju valdigt litet men “finns det hjarterum sa finns det stjarterum”😉

Han gav sin en manads notice i Onsdags till sin landlord sa den 1a Januari smaller det. Perfekt start pa nya aret.

Visst gar det lite fort, men det kanns verkligen ratt. Och det ar ju trots allt sa, att chansar man inte sa vinner man inte. Vi kommer leta storre lagenhet men vi ska borja har iallafall. Sa nu har jag lite jobb framfor mig att gora space till han i garderob och allt.

Jag ar VALDIGT lycklig!

9 thoughts on “Time to drop the bomb..

  1. Robert says:

    Grattis!!! Och lycka till!! Och framför allt lycka till med att rensa garderoben!!!😛

  2. Mamma says:

    Grattis! Vågar man inget så vinner man ju inget! Kul för dej!!!!

  3. Lina says:

    Jättekul Pernilla. Och det kan väl inte gå för fort när man är kär =)
    Jag flyttade in hos Lina efter en dag, och det är kanonbra =) Jag tror på er!!!

  4. L says:

    Have no fear! Grattis! Eller säger man så? Vad roligt för dig i vilket fall

  5. Tack alla sota🙂 Det kanns riktigt riktigt bra och det ar huvudsaken! I’m soooo excited!

  6. gudmor says:

    Guuuuuuuuu va roligt lilla gudbarn, stor kram till er båda

  7. Grattis, gud sa roligt! Tycker man ska strunta i alla regler, man vet sjalv vad som kanns bast och inte och det ar de enda man kanm ga efter.

    Jag tror det kommer bli super!

    Kram

  8. Eva Loven says:

    Ett stort GRATTIS till dig,va underbart:)

  9. Lilla Lotta says:

    Vad roligt för er Pernilla! Har föjt din blogg sedan första början och jag blir så glad när jag läser att det går så bra för dig!🙂 Fantastiskt!

Leave a Reply

