What was I thinking??

Jag har sagt ja till att jobba inatt. 6pm to 6am. Varfor? Inatt var jag uppe till klockan 4 for att jag skulle sova lange idag. Men det sket ju sig som vanligt. Dromde en massa konstiga drommar om tatueringar som gick fel, semester med Jess och barnen nagonstans och andra konstiga saker. Det dar med tatueringarna. Det var helt sjukt. Dom hade liksom gjort fel sa jag hade typ 5 nastan likadana overallt. Och sa dromde jag att jag antligen traffade mina alskade Lina och Lina. Det var kul, synd att det var en drom. Men Lina C, du hade typ nan slags piercing i pannan. Tva stycken, men du hade nagra jattestora smycken i dom. Och sa hade du manga manga fler tatueringar an sen sist vi sags.

Nu ska jag stada lite har jag tankt mig. Laga nagon mat sen sa jag har for hela veckan. Och just det, ta bort flatorna och tvatta mitt har med.

Det enda jag ser fram emot med att jobba inatt ar att ata de popcorn jag ska poppa innan och ta med mig dit. I’m so sad haha. Men jag ar saaaaa sugen pa popcorn, hemmagjorda, med salt och aromat!

Yuuuummmmi!

One thought on “What was I thinking??

  1. Lina says:

    Pernilla, det låter ju riktigt tjusigt ju =)
    Du är min popcornsoulmate =) Med atomat…

Leave a Reply

