Weekend!

Ja nu borjar jag langta till helgen. Och det ar bara Mandag… Pa Fredag kommer min “lillebror” och hans van Rickard till London🙂 Det ska bli saaa kul! Jag satt och tankte pa nar jag sist traffade Micke, men det var ju inte sa langesen egentligen. Jag var ju i Sverige i Februari. Vi far se vad vi hittar pa men vi ska bland annat till Winter Wonderland. Nagra ol hinner vi nog med under helgen misstanker jag😉

Jag och Micke i Februari. Det ar jag och Micke som ar festprissarna i familjen. Jess och Robert ar de gamla som gar och lagger sig haha😉

3 thoughts on “Weekend!

  1. Mamma says:

    Guuuud va söta ni är:)!!!!

  2. Gudmor says:

    Kan bara hålla med bästemor🙂

  3. Robert says:

    Det syns ju klart och tydligt vilka som är de snygga i familjen iaf! haha

Leave a Reply

