The day from hell!

Usch vilken dag! For det forsta forsov jag mig, 2 timmar! Det blev en valdigt valdigt stressig morgon hemma och jag verkligen HATAR att stressa innan jobbet. Oh well, sa gar det ibland. Nar jag val var pa vag till jobbet kom det ingen buss, jag vantade over 20 minuter. Sen kom jag till jobbet och det var kaos har. Klockan 14:30 till 18:30 kandes som en timme, det var non stop verkligen.

Nu ar det lugnt iallafall och jag ska snart ga hem till min alskade Aike som vantar pa mig. Imorgon far jag traffa min alskade familj och fira jul med de manniskor jag alskar mest i hela varlden! Och stackars Aike ska traffa foraldrarna for forsta gangen😉

Med det har vill jag onska er alla lasare en riktigt GOD JUL! Tack for att ni laser, tack for alla fina kommentarer ni lamnar. Jag hoppas ni far en underbar Jul med era nara och kara!

Manga kramar till er alla!

Leave a Reply

