I’m alive!

Joda jag lever πŸ™‚ njuter for fullt av att vara sambo.

Vi hade en valdigt bra nyarsafton. Vi borjade hemma med lite vin for mig och svensk cognac for aike. Sen akte vi till Chinatown Dar det Blev lite mat och 2 flaskor vin. Vid 12-slaget befann vi oss vid trafalgar square med nagra andra tusen manniskor. Darefter tog vi tuben till Camden Dar vi Gick in pa en pub Dar det var liveband. Det var inte min typ av musik men vi hade riktigt kul anda. Gardagen bestod av en valdigt bakis aike och manga filmer Hann vi se.

Jag onskar er alla ett riktigt gott nytt ar! Mitt ar kunde inte borja battre…. πŸ™‚

Leave a Reply

