kiddos……….

Idag chattade jag med en van i Sverige som jag inte pratat med pa lange. Sen vi senast sags har hon fatt ett barn till. Da jag bor i London har jag tyvarr inte fatt traffa hennes senaste tillskott. Da slog det mig.. Sa manga av mina nara vanner har fatt barn pa senaste tiden. Jag ar alldeles for langt borta for att ens kunna traffa er. Jag ar verkligen tacksam for facebook, for dar har jag en chans att folja med i utvecklingen. Men det gor mig lite ledsen faktiskt, att jag inte ar dar for att se de har underbara barnen vaxa upp… Jag ser mig som en moster till de har barnen, da jag ar sa nara mammorna. Men det kanns tomt…..

Jag har tur som bor i samma land som min syster sa jag far se mina nieces vaxa upp. Men ni vet vilka ni ar mina tjejer.. Era barn ar som mina barn och jag ar valdigt stolt over er!

3 thoughts on “kiddos……….

  1. Lina says:

    Ha ha, va roligt! Pernilla, jag lovar att Hedda kommer veta vem du är! Och snart förhoppningsvis ses vi!

  2. Eva Loven says:

    Va gullig du är,blev så glad att se Vanessa bland dem barnen:)

  3. J says:

    aaaaaaw, vilka fina ungar! Vi maste ju hanga nan dag!!

Leave a Reply

