Night in

Vi har precis kommit tillbaka fran sainsburys Dar vi handlade lite goda gronsaker som jag ska doppa I svensk dip. Yum! Vi har haft en mysig lugn dag hemma. Lite nytta har jag hunnit med ocksa saklart. Vi har laddat ner tva filmer vi ska kolla pa ikvall. En lugn kvall med andra ord🙂

Jag rensade lite bland mina saker innan och da hittade jag en svensk bok som jag nu borjat lasa. Innan brukade jag lasa varje dag men det var valdigt langesen nu.. Men det ar ju Sa mysigt att krypa upp I sangen och lasa en bra bok! Jag far nog Ge Mamma o Pappa en shoppinglista pa svenska bocker tills de kommer nasta gang….😉

Ha en Trevlig lordag allihopa!

3 thoughts on “Night in

  1. Lina says:

    Det var en bok jag läste😉

  2. Lina says:

    Nej, dom svalde jag ner med juice med fruktkött;)

Leave a Reply

