J*vla idiot…

Usch jag ar sa arg sa jag snart spricker. Min idiot till chef har annu en gang visat hur han tanker. Forra veckan skickade han ut ett internt email om att det skulle vara mote idag den 10e. Den 10e ar aven var payday. Han skrev i mailet att “it’s in our own interest” att komma till motet. Senare nar min semester blivit beviljad (jag ar ledig hela denna veckan) sa han till mig att “I better be there even though I’m on annual leave, or else…..” Det ar inte forsta (garanterat inte heller sista) gangen han “hotar” oss. Jaja, tankte jag. Det ar ju bara en timme sa jag far ju ga dit helt enkelt. Nar jag tidigare kollade min bank sa hade ingen lon kommit in. Da slog tanken mig, han kommer inte betala oss om vi inte kommer till motet. Sen textade min kollega mig och sa att det ar nog bast att jag kommer till motet. Da fragade jag henne om mina misstankar stamde, och det gjorde dom.

Han har ingen ratt att gora sahar, och jag tanker ga vidare med det har. Jag skiter totalt i om han forlorar sin business, ratt ska vara ratt……….

One thought on “J*vla idiot…

  1. Lina says:

    Usch! Så får han absolut inte göra!

Leave a Reply

