Sjukvarden i england..

Jag maste saga att fram till nu har jag aldrig haft nagon anledning att klaga pa sjukvarden I England…

For 3 dgr sen borjade jag ha ont I mitt finger. Det var inte Sa farligt da, jag tankte knappt pa Det. Men I forrgar var det varre. Igar Nar jag vaknade hade det blivit varre igen. Jag hade valdigt ont och kanseln I underarmen och fingret var kraftigt nedsatt. Jag ringde till Nhs direct som rekommenderade mig att aka och kolla upp Det da det var konstiga symptom. Jag akte till edgware walk in centre och fick Dar traffa en vardelos lakare som knappt kunde engelska. Han trodde att det var en inflammation men kunde inte forklara the numbness. Sa Han tyckte jag skulle aka till a&e. Jag bestamde mig for att sova pa saken och isafall gora Det idag. Annu en gang Blev det varre och jag vaknade av smartan flera ggr inatt. Det har aven blivit svullet och lite rod-flammigt. Sa jag akte till a&e. Jag Kom inte langre an till receptionen. Kvinnan Dar trodde jag slagit I armbagen och att det ar nagot med nagon nerv.. Hade jag slagit I armbagen Sa pass hart att min hand ar svullen, hade jag definitivt kommit ihag det… Hon rekommenderade att jag skulle ta ibuprofen och komma tillbaka om det blir varre.. Nu vet jag inte Vad jag ska gora. Jag kanner min kropp och nagot star inte ratt till. Jag ska aka hem, ringa Nhs direct och se Vad de sager.

Leave a Reply

