Massa tankar

Det ar konstigt det har. Men for forsta gangen i mitt liv kanner jag mig redo for barn, familj, settle down.. Ni vet, hela koret. Tidigare har jag alltid kant att visst, nan gang i framtiden kommer det ju men jag har inte varit redo. Nu, helt plotsligt ar jag i ett annat stage i mitt liv.

Det kanske beror pa att jag antligen traffat en man som jag ser mig sjalv spendera mitt liv med. En man som jag ser som far till mina barn. Eller kanske det beror pa aldern. Jag ar ju faktiskt ingen ungdom langre aven om jag i mitt huvud fortfarande ar en sisadar 21 ar😉

Aike och jag har pratat om det har. Eftersom att jag ar anledningen att han stannade kvar i England nar tanken var att han skulle flyttat tillbaka till Nigeria i December forra aret sa har det kommit ganska naturligt att prata om framtiden.

Det jag ar mest forvanad over ar att jag faktiskt kan se mig flytta till Sverige. Vi har pratat om det och kollar upp olika alternativ for hur vi kan och vill gora med vara liv. Sverige kanns pa nagot satt battre nar det handlar om att skaffa barn. Men det ar sa mycket att tanka pa och det ar ju ett stort steg..

Just nu har vi ingen aning om vart vi hamnar men jag kanner mig redo for att ta ett steg till i mitt liv.

To be continued…..

 

3 thoughts on “Massa tankar

  1. Gudmor says:

    Jaaaaaaaa det låter jättebra, det med sverige alltså, iof det andra oxå, vår lilla pill börja bli stor kramis

  2. Mamma says:

    Håller med gudmor!!!

  3. Robert says:

    Äntligen börjar du förstå hur gammal du är… Haha🙂
    Ni är så välkomna så!!🙂

Leave a Reply

