Borta bra men hemma bast

Da var jag hemma igen. Jag kom hem i Fredags natt. Aike kom och motte mig i Golders Green vilket jag var valdigt glad for🙂 Oj vad jag hade saknat honom. Vi har iallafall haft en JATTEBRA resa. Och jag maste passa pa att tacka mina UNDERBARA foraldrar for allt. Ni ar varldens basta verkligen! Och tack aven till er vanner och familj som tog er tid att traffa oss❤

Igar nar jag vaknade var det lite smatt kaos har hemma, jag hade all min packning att packa upp och dessutom fick jag en massa saker av Nico som flyttar tillbaka till Sverige imorgon. Hon tomde lagenheten igar och det var mycket bra saker jag tog over🙂 Bland annat en baddmadrass och tva stora soffkuddar. Nu ar var sang mycket mycket skonare och soffkuddarna ar sa mysiga. Hela dagen packade jag upp, tvattade och organiserade en massa hemma. Nu ar det fint igen🙂 Idag ar Aike pa jobbet och jag har varit for mig sjalv pa hmmm jag kan inte ens komma ihag nar det sist hande. Ganska skont faktiskt. Men nu far han garna komma hem🙂

Nu ar det Come Dine with me som galler och mala naglarna. Sen ska jag baka en appelpaj igen, det ar Aikes nya favorit. Med svensk vaniljsas saklart. Han har bra smak den mannen😉

Leave a Reply

