“Jag vill ocksa…”

Just nu laser jag en typisk romantisk bok. Tjej moter kille, de blir kara och live happily ever after. Inatt nar jag laste innan jag skulle sova hade mannen i boken lamnat ett meddelande pa spegeln i badrummet, sjalvklart hade han skrivit det med lappstift. Ahhhh vad romantiskt tankte jag. Sa nu har jag gjort precis samma sak. Vi far se om min kara pojkvan haller med om att det ar romantiskt, eller bara tontigt 😉

For sakerhets skull, la jag till i slutet ” Don’t worry, I’ll clean the mirror”.

 

One thought on ““Jag vill ocksa…”

  1. Haha roligt! det har jag aldrig gjort!

Leave a Reply

