Lordag morgon

Klockan ar 9 och har sitter jag sminkad, plattat haret och pakladd. Varit vaken sen klockan 8 och det ar lite for tidigt for mig, speciellt da jag var vaken till klockan 4 pa morgonen och kollade pa “Halv atta hos mig” pa TV4 play.. Men jag ska pa en intervju. Japp, pa en Lordag. They don’t waste time!

Det har varit daligt med uppdateringar denna veckan. Min iphone har gett upp och det ar oftast dar jag bloggar fran. Inte sa konstigt med tankte pa hur sprucken skarmen ar iofs.. Jag far min upgrade den 18e Mars sa jag vill inte lagga pengar pa att laga den.

Wish me luck, nu ska jag snart rora pa mig!

 

Leave a Reply

