Sunday night

Nu var denna helgen slut. Hemskt vad fort det gar nar man ar ledig.

Dagen borjade med att bli vackt pa det varsta sattet jag kan tanka mig, min ringklocka. Den later HEMSKT! Men det var iallafall en plumber som kom for att fixa var toalett som inte spolat. Det var pa tiden det blev fixat, det ar lite jobbigt i langden att spola genom att fylla en spann och halla i toan…. Medans han var har hann jag aven med ett trevligt samtal med min fina Lina. Alltid lika trevligt šŸ™‚ Sen kom min fina syster for hon skulle hamta en byra som Nico hade lamnat har till henne. Hon hade aven nybakade scones med sig som jag inte ens smakat annu. Vi akte sen till Sainsburys och sen blev det brattom hem for jag skulle fa finbesok, Jeni och Nife. Det var en trevlig stund med en underbar liten Nife som fick varldens sugarhigh av svenskt godis haha. Hoppas hon sover inatt šŸ˜‰ Jag kan inte fatta att hon ar 1 ar redan. Tiden gar sa fort. Och nu kan hon nastan saga Ninna (efter att jag sagt det ca 184645 ggr for att hon skulle lara sig… )

Vi posar sa fint

Har var hon lugn i ca 10 sek innan hon rullade ivag for nya aventyr šŸ™‚

 

Nar de gick hem satt jag och igang och lagade mat. Det blev bade korv stroganoff med ris och spaghetti bolognese. Fem matlador. Men sa glomde jag ata middag saklart.. Typiskt mig. Nu sitter jag och undrar nar min underbara sambo ska komma hem fran jobbet, snart hoppas jag!

Hoppas ni haft en bra helg och hall tummarna for mig pa Onsdag da jag far veta om jobbet!

One thought on “Sunday night

  1. Jen says:

    Hihi fina bilder, ja hon sov faktiskt otroligt nog! Sconesen var jattegoda Jess!

Leave a Reply

