If wishes were horses part 2

Om jag fick som jag ville, skulle det nigerianska valet vara over nu. Helst redan for en vecka sen! Det ar det enda Aike och hans vanner och familj pratar om. Ar det inte facebook, da ar det over telefonen. Och de kan ju inte vara overens, sa det leder till manga manga heta diskussioner.  Och dar sitter jag i ett litet horn och onskar det var jag som fick lika mycket attention som valet nu far😉 Och de bara skrattar at mig.

Forresten kommer Aike’s bror till London den 26e. Jag fick strikta order av deras mamma nar jag pratade med henne i helgen att se till att han skoter sig. Hmm, det blir ju latt…

Oh well, nu bar det av till jobbet igen.

3 thoughts on “If wishes were horses part 2

  1. Mamma says:

    Guuuuuuud va kul!!!!! Att hans bror kommer alltså, inte valet:)!!!!!

  2. Robert says:

    Haha du får ju plugga på om valet och sen imponera på dem! =)

  3. fia ugwu says:

    Nej valet är sååååå spännande! Tittar in efter din kommentar i min blogg.
    Fia.

Leave a Reply

