Lista

Som fortsattning pa forra inlagget tankte jag (mest for min egen skull kanske…. Maste skaffa en wedding-notebook!) lista det som vi har fardigt:

– Best man

– Maid of honour (Jess, jag har ju inte officiellt fragat dig an men jag raknar med dig)

– Wedding planner (“Jess, jag har ju inte officiellt fragat dig an men jag raknar med dig”)

– Bridesmaids

– Flowergirls

– “first dance song” (jag vill saaaaaaaaaa garna lagga ut den har men vi ska halla det hemligt…)

– Toastmaster (inte blivit tillfragad an men det ar ganska sakert..)

– Mat ar ganska sa bestamt men mycket maste kollas upp

– Ringar (vi har tittat ikvall och bada hittat vad vi vill ha)

Hmm.. Ja det ar nog allt.. Det kommer nog bli mycket om vart stundande brollop i framtiden…

One thought on “Lista

  1. Lina says:

    Det kommer gå jättebra och ni kommer nog båda få det bröllop ni vill ha! Vilken storlek ska Aike ha på svenska folkdräkten?
    Och ja absolut, jag vill gärna vara toastmaster😉

    Roses are red, violets are blue,
    Aike, now its up to U,
    To give Pernilla all she wants and need,
    If not, im afraid someones gonna bleed,
    You see, this woman is kinda speciall, kinda rare,
    You say no to her, thats a dare,
    No, im just kidding, Pernilla is the best,
    Lets all enjoy your weddingfest…

    Där har du talet!!!
    Klart!

Leave a Reply

