Bla

Ett skift till och sen ar helgen har. Jag har varit pa konstigt humor hela veckan. Allt har varit BLAAAAAAAA… Vet inte vad det ar som spokar. Det vander val snart forhoppningsvis.

Nackdelen att bo langt ifran familjen ar just att man ar langt ifran nar nagot hander. Stackars farmor ar sjuk igen och jag hade garna befunnit mig i Vaxjo just nu. Men vi far hoppas att aven det vander…

Jag har bokat in en vecka semester om tva veckor. Mamma kommer hit da och da ska jag prova brollopsklanningar och vi ska se venues och sakert en massa annat. Dessutom fyller min lilla alskling Shanice TRETTON ar. Herregud. Helt sjukt vad tiden flyger.

Nu ska jag ga till bussen och forsoka klistra pa ett fake smile innan jag kommer till jobbet.

Ha en bra dag!

2 thoughts on “Bla

  1. Jag har ocksa bokat en en semester till Sverige om exakt 2 veckor! Ska bli saaa kul att traffa familjen!🙂 Kram

Leave a Reply

