London, I love you!

Igar akte jag och Aike till Hyde Park for att mota upp Jess, Richie och barnen. Tyvarr var vi alla lite sena och de skulle vidare pa afternoon tea sa det blev bara en snabbis. Men jag hann traffa mina alsklingar iallafall.

Aike passade aven pa att skaffa nya vanner i parken. Han heter Bruno tydligen…

Nar de hade akt vidare sa Aike att han ville till Buckingham Palace for han har aldrig varit dar sa vi hoppade pa bussen till Green Park och sa blev det en mysig promenad.

My love

Turist part one

Sen fortsatte vi och ga, det blev en runda forbi Big Ben, Trafalgar Square, The National Gallery (vi gick in, tittade pa varann, sa “this is boring” och sa gick vi ut igen), Leicester Square, Trocadero och till slut Piccadilly Circus dar vi pausade en stund innan vi akte vidare.

part 2

part 3

Aike kopte en fin hatt..

Men jag tror jag ska ta over den da och da

Vi hade en underbar dag! Och jag blev annu en gang pamind av vilken underbar stad jag bor i. Dagen avslutades pa Nona’s i Kilburn dar jag at en god pasta.

2 thoughts on “London, I love you!

  1. Robert says:

    Haha jag trodde att han också var londonbo? 😛

Leave a Reply

