Paj x 3

Aike jobbar saklart idag. Traaaaaaaakigt! Vi ses inte under veckorna pga mina arbetstider sa jag uppskattar verkligen helgerna da vi har iallafall en dag tillsammans. Nar han akte till jobbet idag akte jag till Burnt Oak for att kopa harfarg. Var sugen pa paj sa jag har nu gjort tre pajer. Tva med kassler, champinjoner, spenat och broccoli. Den sista blev en mozzarella, broccoli och tomat-paj. Slangde aven i lite pesto i aggstanningen och den blev riktigt god!

Paj med en god sallad ar nagot av det basta jag vet. Yum!

Leave a Reply

