Stackars mig :(

Efter nagra timmar pa jobbet kande jag Helt plotsligt hur jag borjade bli sjuk. Det ar den dar guddottern Tia som lyckades smitta mig I lordags. Men hennes sjukdom gick over pa 24 timmar sa jag hoppas min ocksa gor det.

Tog tva paracetamol nar jag kom hem och av bara farten, tva p-piller. Sa kan det ga.

Valdigt spontant idag kom jag pa att jag ar trott pa jobbet och att jag inte vill jobba hela veckan. Sa jag tog semester onsdag och torsdag. Jobbar man bank holidays och nar man som jag Bara jobbar fyra dagar I veckan far man ihop manga veckor semester, det ar val enda fordelen med jobbet..

NU Antligen ska jag sova! Jag har varit vaken snart 20 timmar sa det behovs!

One thought on “Stackars mig :(

  1. Mamma says:

    Skyll nu inte allt på stackars Tia:)!!!

Leave a Reply

