Sommar?!

Snalla rara sommaren, kom tillbaka.. Vi har haft sa otroligt trakigt vader denna veckan. Regn och kallt. Idag har det regnat non-stop. Jag har hallt mig hemma hela dagen forutom en runda till Sainsburys.

Aike jobbar, jag har precis haft lite mini-spa med mig sjalv. Kollar pa Dating in the dark medans jag vantar pa att Desperate Housewives ska borja.

Mamma och pappa har bestamt att komma hit over midsommar och det ska bli sa mysigt med hela familjen (och nagra tusen svenskar) i Hyde Park.

Ska kolla runt om det finns nagra jobb att soka nu..

Lina, min fina! Tack for att du ar en sa underbar van!

One thought on “Sommar?!

  1. Lina says:

    Detsamma Pillus😉
    Är så glas över vår vänskap!

Leave a Reply

